Zpracování účetnictví

V oblasti zpracování účetnictví vztahujícího se k Vaší nemovitosti pro Vás zajistíme:

  • vypracování vnitřních směrnic – podpisové vzory, harmonogram účetní závěrky, systém zpracování účetnictví, plán inventarizací, oběh účetních dokladů
  • vedení řádné účetní evidence v souladu se Zákonem o účetnictví
  • příprava a zpracování účetních dokladů, jejich kontrola, měsíční uzávěrka
  • vyhotovení roční účetní závěrky – inventarizace účtů, zúčtování všech nákladů do výnosů, vyúčtování záloh na fond oprav, rozvaha a výsledovka, příloha k uzávěrce, prohlášení pro finanční úřad
  • vyúčtování záloh na fond oprav na jednotlivé vlastníky dle podílů
  • příprava podkladů pro vypracování přiznání k dani z příjmu a k dani z nemovitosti, případně zajištění jejich vypracování
  • příprava a vypracování podkladů pro jednání s finančními, daňovými a dalšími orgány
  • vyhotovení grafických a tabulkových rozborů
  • finanční plánování a rozpočtování
  • vyhotovení Roční zprávy o hospodaření
  • zpracování statistických povinností spravovaných subjektů