Aktuality

  • 20. 6. 2018

    Pracovní doba v době letních prázdnin

    Vzhledem k blížícím se letním prázdninám a s tím spojeným čerpáním dovolené našich zaměstnanců, si Vás dovolujeme upozornit na změnu pracovní doby v našich kancelářích v tomto období.

    UPOZORNĚNÍ
    V době školních prázdnin
     (tj. od 2.7.2018 do 31.8. 2018) bude omezena pracovní doba klientského centra Městské energie s.r.o. v Klášterci nad Ohří, Kadani a Chomutově pro veřejnost. Naši pracovníci Vás obslouží v následujících dnech:

    PONDĚLÍ    700 - 1130 a 1200 - 1630
    STŘEDA      700 - 1130  a 1200 - 1500

    Kabrnová Iva 
    odborný referent klientského centra

  • 10. 5. 2012

    Správa online

    Připravili jsme pro Vás novinku v našich službách, zpřístupnění údajů o Vašem domě a jednotlivých jednotkách prostřednictvím internetu.

    K prohlížení údajů o Vašich nemovitostech, stavu neplatičů, stavu povinných revizí a mnoho dalšího, nabízíme klientům zdarma službu Správa on-line. Tato služba je k dispozici určeným zástupcům vlastníka domu, i jednotlivým vlastníkům (nájemníkům) bytů. Rozdíl je pouze v tom, že zástupce SVJ má přístup ke všem údajům, ale jednotlivý vlastník či nájemník má k dispozici pouze údaje o sobě. Zjednodušeně řečeno se jedná o obdobu internetového bankovnictví v oblasti správy nemovitostí. Nyní budete tento systém moci využít také k nahlášení opravy, změny počtu osob a mnoho dalšího. Naleznete zde také dokumenty jak od nás, tak od SVJ a jeho zástupců.
    Služba se v tuto chvíli zavádí, v první fázi, během měsíce května, dostanou přístup do aplikace zástupci SVJ, následně pak budeme postupně poskytovat přístup také jednotlivým vlastníkům nebo nájemníkům.
    Bližší informace Vám poskytnou jednotlivé kanceláře klientského centra. Věříme, že Vám, našim klientům, tato novinka ušetří drahocenný čas a zjednodušší naší vzájemnou komunikaci.

« první< předchozí1 / 1další >poslední »